Cafes do BrazilΕνδυναμώντας τη παρουσία της Βραζιλίας στην παγκόσμια αγορά του speciality coffee.

 

 

Ο Cafes do Brazil αποτελεί τα θεμέλια όλου του προγράμματος για το καφέ της Βραζιλίας, η χώρα που παράγει το 40-45% Παγκοσμίως. Σ’όλα τα σακιά που παράγονται αναγραφεται αυτό το σήμα. Ο σκοπός του Cafes do Brazil είναι να ανεβάσει την αξία μέσω της ποιότητας και να επηρεάσει θετικά προς αυτή την κατεύθυνση όλο τον χώρο του καφέ. Αν ο Brazil Speciality Coffee Association (BSCA) επικεντρώνεται, στην ποιοτική επανάσταση, ο Cafes do Brazil είναι η κινητήριος δύναμη.
Το 2001, το πρόγραμμα του cafes do brazil μαζί με τον BSCA εκπόνησαν το speciality coffee marketing plan. Το σχέδιο έχει πολύ συγκεκριμένους στόχους.

 

Την επανατοποθέτηση του cafes do brazil με βάση:

  • Την ενδυνάμωση της παρουσίας της Βραζιλίας στην παγκόσμια αγορά του speciality coffee.
  • Την ανάπτυξη συνεργασίας με βασικούς αγοραστές παγκοσμίως οι οποίοι θα αναδείξουν τους ποιοτικούς καφέδες της Βραζιλίας.
  • Την στήριξη των παραγωγών ποιοτικού καφέ, για να μπορούν να είναι πιο ανταγωνιστικοί εστιάζοντας σε καφέδες με προστιθέμενη αξία.

Οι συγκεκριμένοι στόχοι του marketing plan είναι:

  • Η αύξηση του αριθμού των εμπορεύσιμων origin labeled coffees στην αγορά σε 30 μέχρι το 2009.
  • Η αύξηση του αριθμού των πιστοποιημένων παραγωγών σε 100 μέχρι το 2010.
  • Η καθιέρωση αντιπροσώπων για την εμπορευσιμότητα των καφέδων και η κοινοποίηση του ρόλου του Brazil Speciality Coffee σε περισσότερες από δέκα χώρες.
  • Η σωστή χρήση των σημάτων του Cafes do Brazil, BSCA, CoE, από τουλάχιστον 50 παραγωγούς ψημένου καφέ ανά τον κόσμο.
  • Ο σχεδιασμός του marketing plan και η διάθεση όλων των πληροφοριών μέσω internet για την ευκολότερη πρόσβαση στους speciality coffees της Βραζιλίας.

Οι στρατηγικές δραστηριότητες του cafes do Brazil είναι:

  • Η Οργάνωση και προώθηση του ετήσιου διαγωνισμού και δημοπρασίας Cup of Excellence (CoE).
  • Η υποστήριξη ενός παγκόσμιου δικτύου από συμβούλους προώθησης του Brazil Speciality Coffee.
  • Το χτίσιμο προσωπικών σχέσεων με τους παραγωγούς, με την διανομή τεχνικών πληροφοριών και τον συντονισμό γευσιγνωσίας κατά τη διάρκεια διεθνών συναντήσεων στην Βραζιλία.
  • Η προώθηση του Brazil Speciality Coffee μέσω διεθνών εκθέσεων.
  • Η ενδυνάμωση της πιστοποίησης του ποιοτικού καφέ.

Όλες αυτές οι καλά οργανωμένες τεχνικές και δραστηριότητες συγχρηματοδοτούνται από: